torsdag 19. januar 2017

2017

Godt nytt år alle sammen. 
Måtte til slutt gi opp å legge ut alle julekorta da desember ble en veldig travel måned. Endte opp med 87 julekort og jaggu så solgte jeg nesten 70 stk.
Det nye året starter med sykemelding grunnet en betennelse i helen. Er nok et resultat av den travle desembermåneden. Dette gir jo flotte muligheter til å kose meg på scrapperommet mitt.
Har også meldt meg på treff på Rensvik første helga på februar så dette er en god start på scrappeåret 2017. 


Årets første kort er i litt vintage stil med litt lyse farger.
Mønsterark fra Jasna Strona Zycia,blomster fra Storyteller,stempel fra Kort&godt,
metall fra Korthobby , liten rosa blonde, osteklut og gesso på kantene




 
Takk for at du titta innom. Legg gjerne igjen en kommentar det
setter jeg pris på.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar